17 Kasım 2016 Perşembe

17 Kasım Dünya Prematüre Günü

17 Kasım Dünya Prematüre günü ilan edilmiş ancak onlar her gün özel çocuklardır bence. 
Ben bir Prematüre annesi değilim ancak hep korkmuştum erken doğumdan bazı nedenlerde ötürü ve sürekli araştırma yapıyordum. Araştırdıkça bu bebeklerin ne kadar güçlü olduklarını nasıl yollardan nasıl savaştan geçtiklerini gördükçe/okudukca onlara aşık oldum..
Bugünde onların anısına ufak bir yazım kalsın istedim.. 
Bakın Hayata En Güzel Dalından Sımsıkı Tutunmuş...



Premature bebeklerin yolculuğu bir adim öne, iki adim geriye. Ancak güçlendiklerinde üç tur birden atlarlar ve asla arkalarina bile bakmazlar..
Onlar bizim minik kahramanlarimiz.. 

Zamanindan önce doğan ve hala anne karnindaki sıcaklığa ihtiyaç duyan bebekler 😇😍 


6 yorum:

  1. Ne kadar güzel ve anlamlı bir paylaşım olmuş..Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekürederim zaman ayırdığınız için :)

      Sil
  2. çok anlamlı ve özel bi yazı olmuş gerçekten, bu günler sayesinde biraz daha bilinçleniyor ve duyarlı hale geliyoruz.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... İnsan isterse kesinlikle yaşamadanda bir çok şeyi öğrenebilir ve destekci olabilir

      Sil
  3. Allah'ım çok tatlış bir bebek. Farkındalık katan bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık 💙💙

    YanıtlaSil