28 Kasım 2016 Pazartesi

HingGenic Silikonlu Yüzey Temizleyici Mucizesi

Market alışverişimde gezerken gördüğüm daha önce 1-2 kez metini duyduğum bir ürünü fiyatınıda uygun görünce sepete ettım hemen.
Ben üründen çok memnun kaldım mobilyalarım genelde beyaz ve siyah ağırlıklı olduğu için tozu çok belli ediyorlar. Başka ürünler kullandım cam sil gibi siliyorum arkamı dönüyorum bakıyorum yine toz duruyor orada. Ürünü gerçekten demek için almıştım ve artık vazgeçilmezim oldu şimdi yeni yeni bir kaç firma daha çıkarmış böyle silikonlu temizleyiciler onlarıda denemek isterim.
Bu ürünün kokusu şahane gerçekten evde / dolapta bir temizlik yapılmış havası bırakıyor ve buna bayıldım :)) eşim eve geldiğinde aa temizlik yapmışsın toz almışssın belli deyince çok mutlu oluyorum :)
ilk olarak instagram hesabımda paylaştım kullananlarında yorumlarını alim diye. Beğenen bir kısım var ama beğenmeyende bir kısım var söylediklerine göre püskürtürken yere sıçratırsanız aman dikkat diyorlar yerler çok kayganlaşıyormuş Ben karşılaşmadım ama olabilir çünk sildiğin yer parlıyor ve bi kayganlık oluşuyor  yüzden özellikle çocuklu evlerde özellikle dikkatli kullanmak gerekir.

Sizin görüşleriniz nelerdir 
kullandınızmı,kullanmayı düşünürmüsünüz yada hangi markayı kullanıyorsunuz sizin için daha iyi..
Bim'den 3,95 TL gibi bir fiyata almıştım.
Pembe Bezide Bimden Aldım Bununla Birlikte ama fiyatını hatırlamıyorum. Bezde Gerçekten çok güzel toz tutuyor ;) 3 küsür liraydı fiyatı ama hatırlayamıyorum

Zaman Ayırıp Okuduğunuz için Teşekkürederim Sevgilerle..

15 yorum:

  1. Annemde kullanıyor memnun oldukça iyi günlerde kullanın😊

    YanıtlaSil
  2. Ürün deneyimini paylaştığın için teşekkürler :) Gerçekten bu öneri çok işime yaratacak :)

    Bloğunu izlemeye aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloguma çok teşekkürederim düşünceleriniz için :)

      Sil
  3. Bu ürünü ben de denemiştim. Belki de bu ara bizim sokağın çok tozlu olmasından bilemiyorum ben istediğim sonucu alamadım malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir tabiki sildiğimiz bezin bile etkisi var bence sizin görüşleriniz nedir peki nasıl bir yol izliyosunuz toz almada aklımda olsun benimde :)

      Sil
  4. Silikonlu ürünleri bende gördüm ama almadım. Ben yüzey temizleyici ve toz almak için sadece sirke kullanıyorum. Çocuklu evde ne kadar az kimyasal o kadar çok sağlık diye düşünüyorum.
    İlginizi çekerse bana da beklerim kahve içmeye ;)

    YanıtlaSil
  5. Hiç görmemiştim, aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  6. Selamm.. güzel bir paylaşım olmuşş ilk defa gördüm ürünü :) deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeye değer inşallah sizde beğenirsiniz teşekkürederim :)

      Sil
  7. Bizim evde de bundan kullanılıyor çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok iyi :) sizide takipçilerim arasında görmek isterimm :) teşekkürederimm

      Sil