9 Aralık 2016 Cuma

Dekoratif Motto Çerçeveler İçin Alfabe 2 ;)

Merhabaaa :)
Yine geçen postumda paylaştığım gibi Motto Alfabe serisine devam ediyorum çünkü paylaşmayı seviyorum :)
Bu Sefer Bu Tatlış Simli Harfler Var Karşınızda 

























Resimler alıntıdır. Uzun zamandır kayıtlı olduklarından kaynak belirtemiyorum. 
Kullanıp/Uygularsanız banada yserife91@gmail.com adresinden gönderirseniz paylaşımlarınızı bende paylaşmak isterim.
Bu tür paylaşımların devamı gelsin isterseniz yorum bırakmanız yeterlidir.

19 yorum:

  1. Dekoratif çok hoş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Bir öncekileri kaydettim ve arada kullanıyorum; hatta instagram'da bir fotoğrafımda sizi de etiketledim :) Bunları da kaydedeyim, harika oldu bu iş! Teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçektenmi farketmedim hemen bakıcam :)))) güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

      Sil
  3. Bunlar o kadar harika olmuş ki ^-^ elinize saglik;) yakinda yeni bir işe girismeyi dusunuyorum o zaman bu tarz guzel seyler icin kapinizi calarim yine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herzaman bekerim özeldende yardımcı olmaya calısırım.. hayırlı olsun her adım inşallah

      Sil
  4. Merhabalarrr....Çok güzel dekoratif harfler.Doğumgünü kutlamalarında harika olur bence... Herteldehayat,ben de yeşimlehertelden... :) + ekledim bile... http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama da beklerim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede güzel maliyetsiz ama özel bir hediye hatta instagram hesabıma bakarsanız orda kullananların fotolarını paylaşıyorum..Bende geldim bloguna en kısa zamanda inceleyeceğim hoşgeldinnn :))

      Sil
  5. Şerifecim çok güzellermiş teşekkürler paylaşım için sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  6. Bunlar ne kadar güzel elinize sağlık özel konseptlerde de kullanılabilir
    Sizi takibe aldim
    Hayata dair paylasimlarimin olduğu bir bloğum var ılginizi çekerse sizi de beklerim sevgiler
    http://suichenn.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederimm hoşgeldiniz bende sizi takipteyim sevbgilerle :)

      Sil
  7. So pretty! Amazing *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloguma :) bende geldim hemen sana en kısa zamanda inceleyeceğim sevgilerimle :)

      Sil
  9. Benim geri dönüş şeklinde oldu 😊 takibe aldım blogunuzu güzel yazılarınız için kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) İnşallah yeniden Aktif olucam Biraz Motivasyona ihtiyacım var 😊

      Sil
  10. Bunlar diğerlerinden daha da güzelmiş devaaam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊 İnaşşallaah Devam Çok ara verdim Çok Özledim Bende İstiyorum Desteğinizle Lütfen teşekkürederimm 💕

      Sil