7 Kasım 2016 Pazartesi

Migros İndirim Alışverişim // Kozmetik / Bakım

Biraz Geç Oldu Biliyorum ama insan bazen kendini,ne yapacağını bilemiyor işte Daha Önceki Postumda belirttiğim gibi ben yine sözümü tutim aldıklarımı sizinle fiyatıyla paylaşim istedim.
iyi okumalar dilerim
Fiyat : 0,50 krş

Garnier Skın Naturals Arındırıcı Temizleme Jeli
Fiyat : 3,95 TL

Dıadermine Göz Makyaj Temizleyici
(Ben Normalde Çift Fazlı Kullanırım Ancak Bu vardı Aldım Tabiki Hemen :) 
Fiyat : 4,23 TL

MagicMitt Makyaj ve Yüz TEmizleme Eldiveni
Türevlerini Daha önce Duydum Kullananları izledim Bende Uygun Fiyata Bulunca Bi Deneyeyim Dedim
Fiyat : 6,25 TL 

Nivea Yüz Temizleme Köpüğü Normal/Karma Cilt Tipi 
Fiyat : 4,23 TL

İndirim bence Çok Güzeldi Ne Bulduysam Almaya Çalıştım ama ne maske ne Başka bir ürün bulamadım gittiğim migrosta ama aldıklarım beni bayağı idare edicektir :)
Sizinde Aldğınız Beğendiğiniz Kullanıp Memnun Kaldığınız/Kalmadığınız Ürünler Varsa Benimle Paylaşırsanız Mutlu olurum..

26 yorum:

  1. Güzel ve karlı bir alışveriş olmuş canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim evet çok kârlı oldu :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullanın hepsini <3

    YanıtlaSil
  3. Güzel indirimler varmış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tekrarının gelmesi dileğiyle teşekkürler:)

      Sil
  4. baya ucuz almışsın ürünleri, güzel blog teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. hepsini güle güle kullan bu arada bloğunu takipdeyim ben de :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. heeeey aramıza hoşgeldiiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hoşgeldim inşallah çok sağolll :)))

      Sil
  8. instagramda da takip ediyom seniii feyste de beğendim ama üye olamadım, sen gelseneee :)

    YanıtlaSil
  9. son yazısıma bi bakar mısıın lütfeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. waaooww çok teşekkürederimm geç gördüm :( ama çok heyecanlandım görünce :) çokta faydası olmuş süpersin.. öpüyorum :))

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. teşekkürederim.. Hoşgeldiniz bloğuma bende takipteyim sizi sevgiler

      Sil
  11. güzel indirim varmış hoşgeldin bu arada seni takipteyim bloğumada beklerim :) http://efsaninguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim bende takipteyim hoşgeldiniz:)

      Sil
  12. heyoooo neşelenmiş burasııı :) ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi okurum hee :)

    YanıtlaSil
  13. Nekadar uygun malzemelermis. Migros yapmis yapacagini ;)

    YanıtlaSil
  14. Nivea köpük 18-19tl civarı sizin o fiyata almanız çok karlı olmuş. Keyifle kullanın :)
    Takipteyim bana da beklerim.

    YanıtlaSil