7 Aralık 2016 Çarşamba

Basit Ama Tatlış Bir Kurabiye Tarifi

Bugün sizlerin karşısına yeni bir tarifle çıkmak istedim
Aslında bu tarifi bende daha çok yeni dün buldum ve dün akşam hemen yaptım çünkü çok pratik ve değişik ama tatlı malum bu havalarda birazcık enerjiye ihtiyacı oluyor insanın.
Dün İnstagram da bir arkadaşın paylaşımını ve tarifini buldum ve akşam eve gider gitmez kendime göre bişeyler ekleyip çıkarıp yaptım tarifi onun tadını bilmem ama bence benim yaptığım da güzeldi :)
O Zaman Hadi Tarife :)

Malzemeler : 

* 1 Paket Kakaolu Puding
* 1 Paket Kremşanti (ikili paketse tek poşetiyeter)
* 1 Su Bardağı Sıvı Yağ
* 2 Yemek Kaşığı Toz Şeker (pudra şekeride olur)
* 2-3 Su Bardağı Un
* 1 Paket Kabartma Tozu

Yapılışı :
Un hariç tüm malzemeleri karıştırın unu 2 bardaktan sonra kontrollü ekleyerek yoğurun hamurda yumurta yok o yüzden dağılan ve top gibi yuvarlanan bir hamur olmuyor dilersenizbir kalıp yardımıyla yada elinzde sıkarak yada direk koparıp parça parça şekil verebilirsiniz.
Önceden ısınmış fırında 170' 20-25 dk pişmesi yeterli.
Fırından çıkınca tepsiden hemen almayın dağılan bir kurabiye olduğundan biraz kendi halinde soğusun sonra servise hazır.

Tadı ve kokusu çok güzel ve yapımı kolay ben bile kızımla fırsat bulup 10 dk da hazır edip attım fırına attım gitti :)
Yapısı farklı ele alınca un kurabiyesi havası versede ısırınca ağıza gelen şeker kıtırları vs farklı





Yapanlara şimdiden Afiyetler Olsun :)


30 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor olsada yesek :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem görünüyor afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. Tatlı ne varsa görünce pür dikkat kesilenlerdenim:)
    Güzel arif için teşekkürler.Takipdeyim,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bende öyleyim tatlı deyince gözüm kararıyor bazen :) hoşgeldin çok teşekkürederim (:

      Sil
  4. Nefis görünüyor afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Hoşgeldiniz Efendim :)Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde hoşgeldinizz efendim çok teşekkürederimm (:

      Sil
  6. Çok da tatlı görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Enfes görünüyor ellerinize sağlık :) Özellikle yoğun olanlar için enerji ve mutluluk verici bir tarif <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tatlı herşey yanında bir çay/kahve ile özellikle ufak mutluluklar yaratmaya yeterli oluyor bazen :)

      Sil
  8. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Bunu ben de mutlaka denemek isterim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denerseniz değişik ama tatlı bir tarif olduğunu görüceksiniz :) çok teşekkürederimm

      Sil
  9. Genelde patisserilersen aliyoruz aynisini tarif kolay kendimiz yapsak daha guzel olur sanirim. Okuruz ailesi. Basarialr diler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürederimmm hoşgeldiniz bloguma:)sevgiler

      Sil
  10. Merhaba blog takip butonu error veriyor, sizi ekleyemedim :( bilginiz olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında problem gözükmüyor tekrar bi denerseniz memnunolurum :) hoşgeldiniz çok teşekkürederim (:

      Sil
  11. Kremşantiyyy bayılırım kurabiyeside kimbilir nasıl güzel olur....
    Yapmalı en kısa zamanda,kızçelerime,azıck da ben yerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azcıkla kalmıyo ya ufak porsiyon yaptım ben yedikçe yiyesin geliyo gibi :)))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. evettt :) takipteyim blogunuzu sizide beklerim :)

      Sil
  13. Merhaba, ben geldim :)
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel görünüyorlar ellerinize3 saglik

    YanıtlaSil