6 Aralık 2016 Salı

Dekoratif Motto Çerçeveler İçin Alfabe ;)

Herkese Merhaba
Bu Yazımda size benim oldukça ilgi alanımda olan Dekorasyon bölümünden ufak bir fikir aktarıcam.
 Eğer devamı gelsin isterseniz yorum bırakmanız yeterli. Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Ben bu şekilde Dekoratif aksesuarları çok seviyorum. Evimde kulanabiliyorum, Hediye amaçlı kullanabiliyorum. Bu tür güzel paylaşımlara ulaşmak biraz zor yada pahalı olabiliyor. Ben vakit buldukça araştırma yapıp arşivime mutlaka bişeyler eklerim. Ekledikçe daha çok keşfeder daha çok multu olurum şahsen:)
Şimdi Sizlerde isterseniz böyle bir hediye yada dekoratif parçaya 20-30 TL ödemektense kendiniz ufak bir maliyetle belkide hiç bir masraf yapmadan yapabilin diye paylaşmak istedim. İstediğiniz Resimin üzerine tıklayarak kaydedebilir ve çıktı alabilirsiniz.






Evinizdeki Herhanhi Beğendiğiniz bir çerçeveyi boyayabilirsiniz yada ucuzculardan 3-5 tl ye bir çerceve alabilirsiniz. Renkli Çıktı ise 1 TL hatta işte yada evde çıkarma imkanı  olanlara oda bedava :)



















Resimler alıntıdır. Uzun zamandır kayıtlı olduklarından kaynak belirtemiyorum. 
Kullanıp/Uygularsanız banada yserife91@gmail.com adresinden gönderirseniz paylaşımlarınızı bende paylaşmak isterim.
Bu tür paylaşımların devamı gelsin isterseniz yorum bırakmanız yeterlidir.



4 yorum:

  1. Heey harika oldu bu paylaşım, çok teşekkürler!!!! Hemen bizim aile bireylerinin harflerinin çıktısını aldım! Aynen devam, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım devamı da gelicek inşallah sayenizde çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok güzel bir paylaşım olmuş çok teşekkür ederim emeğinize sağlık :). İadeyi ziyarete geldim güzel bir bloğunuz var güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hoşgeldiniz sizde bloguma desteğiniz için çok teşekkürler görüşmek üzere :))

      Sil