26 Kasım 2015 Perşembe

Evde Bebek Güvenliği..

Aslında Çocuklu evde artık her şey tehlike oluşturmaya başlamıştır. Kullandığımız Mutfak Aletlerinden, Oturduğumuz koltuktan tutunda teknolojik tüm ürünlerde bile.
Bir çoğumuz bazı şeyleri biliyoruz artık priz güvenliği dolap güvenliği, halılardaki tüylerden bebeklerimizi nasıl korumamız gerektiğini..
Halılar konusunda aslında bende hala eski yöntemleri kullansam da çok modern yöntemler çıkmaya başladı.(Ben hala halının üstüne bir battaniye ve battaniye üzerine çarşaf kullananlardanım :)) Benim gibi olanlar el kaldırsın "masrafsız" :) )
Şimdilerde Lastikli halı örtüleri çıkmış kirlendiğinde çıkar yıka tekrar kullan oh miss( Ancak o tüylenme ondada olur mu bilemem) 

Bakınız: (Resimler netten alıntıdır)






Şu aralar keşfedipte arşivde sakladığım bir diğer yöntem oda kapılarımızla ilgili ayaklanan çocuklar bozuk olan kapılar çok tehlike yaratmakta en çok korktuğum şey bebeğimin bensiz bir odada kapalı kalması.. gerisini düşünmek istemiyorum zaten Allah Korusun
Bakınız Resimler Gayet Açıklayıcı yardımcı bence


Bunun için dikiş bilmemiz şart değil makinamızın olması da ama olursa da güzel pratik olur bence :)
Artık kumaşlarımızı dolapta boş durup bekleyeceğine kalın bir lastikle ufak dikdörtgenleri birleştirip istediğimiz boyutta yapabilir ve hemen kullanabiliriz.
Çocuklar bunu kolay kolay çıkaramazlar bence. ( Afacanlar Hariç :))

Şimdilik bu kadar devamı gelicek. . 
Eminim Hala Tek Başıma Konuşuyorum ama Gün Gelip sesim Duyulacak Biliyorum.. :)
Sevgiyle Kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder