24 Kasım 2015 Salı

Herkese Merhaba. . :)


Uzun zamandır bir blog sahibi olmak içimden geçenleri, fikirlerimi, keşfettiklerimi bende paylaşmak çok istiyordum ama istemekle olmuyor araya plansız bir sürü şey giriyor ve hayaller yarım kalıp hayatlar oluyor.
Sürekli bir şeyler araştırmayı, uğraşmayı, öğrenmeyi çok severim. Kısacası bir "google amca" hayranıyım :)) 
Teknoloji geliştikçe hayatımıza o kadar çok şey girdi o kadar çok şey çabucak eskidi ki hızına yetişemiyoruz. Biliyorum blog da yavaş yavaş popülaritesini yitiriyor ama hala canlı tutmayı başaranlar ve bize de saygıyla selamlamak takip etmek kalıyor geriye. 
Ama Biliyorum buradan da bir şeyler olacak sesimi bir yerlere duyurabilicam :)) 
Elimden Geldiğince, Dilimin Döndüğünce, Zamanım Oldukça Buralardayım. Tabi ki önce kafayı toplamak içindeki fikirleri sıraya koyup sunmak lazım. Belkide Gelişi Güzel Takılmak Lazımdır. Bakalım Görücizz..
Ben ÇALIŞAN Bir ANNEYİM. EVLİYİM.Taze Anneyim
Evimi Kocamı Bebeğimi Kocamı Çok Seviyorum. . Tabi ki İşimi de İstemsiz Olsa da Şükür Diyerek Seviyorum. Kötü Anlamda Değil Hayat bu çalışmak ev geçindirmek çocuklarımıza güzel bir gelecek hazırlamak için çalışmak zorundayız. Biz Çalışan ANNE BABA'larız ama Çocuğumuzu Bade'mizi Sevgimizle Büyütmeye Çalışıyoruz. Çocuğa zaman ayırmak diye bir şey yok mutlaka belli bir zamanı olmalıdır.
Bakalım ortaya nasıl şeyler çıkAcak :) 
Sevgiyle Kalın
BADE'NİN ANNESİ. . 
;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder