23 Eylül 2016 Cuma

Garnier BB Krem Normal Ciltler İçin 5'li Etki

Herkese Merhaba
Bugün Sizlere Garnier BB Krem ile İlgili Deneyimlerimi Anlatacağım 
İyi Okumalar Dilerim.. 


Açıkcası ben ürünü uzun zamandır kullanıyorum hatta 3. tüpüm deyim diye açıkca söyleyebilirim... Hamilelik dönemimde ve doğum sonrası benim kurtarıcım oldu kesinlikle cildimdeki renk eşitsizliğini topluyor göz altlarımı dengeliyor ve en azından yüzümdeki o yorgun ifadeyi alıyor.. Ani Bir misafirim geleceğinde yada sabahları çok zor uyandığımda işe yetişmek için çocuğu hazırla kıyafet seç vs vs derken kendime bakımıma vakit ayıramıyorum ve genelde iş yerinde sabah geldiğim zaman doğru wc ye gidip yüzümü biraz olsun o yorgun görüntüden uzaklaştırsın diye pıt pıt uyguluyorum ve gerçekten severek kullandığım uygun fiyatlı bi BB Krem benimde çoğu zaman fondotenim oluyor :)

Tabiki olumsuz yönleride yok değil mükemmel kusursuz değil bence de ;
Özellikle yaz aylarında doğal olarak benim gibi cilt tipi olanlar ( Karma ve Yağlı ) yüzümüze çok ağır birşeyler sürmek istemiyoruz çünkü anında parlama ve akmaya başlıyor ürünler. Bu Kremde böyle ama ben bir şey keşfettim ve onuda sizle paylaşmadan geçmicem tabiki;
Garnier BB Krem i  uyguladıktan sonra bir kaç dakika bekleyip yüzümü transparan pudra yada normal cilt tonumdaki pudram ile sabitliyorum ve sonuç ; 
Parlama Yok! Akma / Bulaşma Yok !

Diğer bir olumsuz yönü iseYapısı Biraz yağlı ve akışkan o yüzden yüzünüze ister parmakla ister fırça yada sünger ile uygulayın o izler sürüş izleri Krem emilene kadar belli oluyor ama tabiki bulduğum ve yukarda anlattığım sabitleme yöntemiyle bu sorunda ortadan kalkıyor.

Peki Firmanın Bize Sunduğu Vaadler neler Bir Bakalım :
Normal ciltler için
Bebek cildi etkisiyle anında kusursuz bir görünüm sağlar: 
- Cilt rengini eşitler. +
- Pürüz ve çizgileri gizler -
- Sağlıklı bir ışıltı verir +
 -24 saat* nemlendirir +
- UV ışınlarından korur +/-

Bence gayet başarılı ve kurtarıcı bir ürün kesinlike bu tüpümde bittiğinde devamı gelicek ama aynı zamanda başka ürünlerinide denemek isteyeceğim ve bence garnier gayet başarılı. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder