29 Eylül 2016 Perşembe

Evlilik Yıldönümü Sürprizi :)

Neredeyse Tam 9 Yıl Önce Tanıştım Eşimle.
O zamanlar lise 2 deydim 16 yaşındaydım resmen ben onunla büyüdüm onun sevgisiyle geliştim. Bir evlilik teklifi bile almamış olabilirim ama olsun sevmek önemliydi formaliteler önemli değildi. Resmen bana seni şugün istemeye geleceğiz dedi ve geldi :)) ben bu sert mizaçlı yapısını çok seviyorum çünkü biliyorum görüyorum içinde bambaşka biri var ve bu yapısını dışarıya değil herzaman evine gösterir bencede böyle olmalı herkes gibi olmamalı mıc mıc yapmacık olmamalı bir insan ama aynı zamanda kendi olmalı benim eşimde öyle işte 27.09.2010 yılında nikaylandık ve 02.10.2010 yılında evlendik. O aradaki 5 günü kendisine evlilik yıl dönümümüzü unutmasın diye zaman tanımış sayıyorum kendimi :)
Bir tatlı sözü bakışı bile yeter aslında ama kadınız ya arada sürprizler istiyoruz heyecan istiyoruz. 
İlk defa iş yerime çiçek gönderdi ben buna nasıl şaşırdıysam kapıda çiçekciyi görünce
-şerife güler dedi evet dedim buyrun dedi uzattı çiçeği
+yok o bana değildir yanlışınız var dedim :)))
-eşimin adını okuyunca tamam alim ozaman dedim 
Düşünün o derece yabancıyım bu duruma utandım kızardım bozardım gözlerim doldu ufaktan ağladım.
İşte benim ki  yapmak yapmaz yaptığı zamanda ansızın yapar şok olur şaşırırsın.
Allah herkese Gönlüne göre bir eş ve yuva nasip etsin inşallah 
Evlerimizden Mutluluk Huzur Sağlık eksik olmasın..

Birde Çiçekciler adımı doğru yazsaymışlar iyiymiş ama olsunnn :)))
Bunu bile farketmemişim sosyal medyada paylaştığımda kardeşim farketti oderede şok lardaydım yani :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder