23 Eylül 2016 Cuma

XP Kozmetik II Çift Taraflı II Sadece 5 TL

Herkese Merhaba
Bugün Sadece 5 TL ye aldığım bir ürünü anlatacağım
Şimdiden Keyifli Okumalar..


Bu Ürün XP Kozmetik Markasına Ait Çift Rarflı Bir Ürün Gördüğünüz gibi çok şık ve kullanışlı tam çantaya at çık hatta woterproof muş ... 

Ancak İşin Özü öyle değilmiş. Şimdi diceksiniz 5 TL ye aldığın bir üründen ne bekliyorsun nasıl olsun haklısınız ama benim seneler önce 3-5 TL ye beğenip aldığım ve hala kullandığım ürünlerde var bu tamamen kişisel bi mesele bence. Ben Öyle kendi özel harcamalarıma uçuk fiyatlar harcayamam ve hep daha indirimlisini ararım bulurumda :)

Ben kısa bir süre sadece maskara tarafını kullandım ve sonrasında elimden kardeşim aldı oda benim gibi görünüşüne ve özelliğine vuruldu ama sonuç değişmedi.
Maskara benim gözlerimi çok çok çok fazla yaktı sabah güne başlıyorum sürüyorum ve yarım saat içinde gözlerim nasıl yanıyor kızarıyor adeta, sonra bir gün kardeşim istedi ve bende ona başka alacağımı söyledim (aynısından tabiki bunu istediği için) Bir gün almak için gittiğimde o meşhur Kadıköy pazar sokağındaki ne alısan 5TL ciye bulamadım hepsi bitmiş 2 günde :) aahh ahh inşallah başklarında bize yaptığı etkileri yapmaz..

Tabiki almadım ve kendimdekini verdim. Kardeşim iki tarfıda kullanmış ve  dipliner kısmını eyeliner olarakta kullanmış sonuç yine aynı  gözleri yanmış çok kısa bir sürede akıp yayılmaya başlamışş..
Velhasıl kelam Siz Siz olun Bizce Almayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder