27 Eylül 2016 Salı

Hamilelik ve Hamilelik Sonrası Gerekli Olan Temel Ürünler -vol 1-

Herkese Merhabaa
Bu yazımda sizlere çok eski sayılmayacak bir hamilelik geçirdiğim için benim işime çok yarayan bana iyi gelen bir iki ürünü sizlerle paylaşacağım aslında bu ürünleri  bir kozmetik sayfasında indirimde görünce içimde hem bir yazı yazma isteği hemde bu ürün/indirim lerinden sizlerinde haberi olsun istedim.
Şimdiden iyi okumalar..


Dünyanın en güzel şeyiymiş hamile olmak, anne adayı olmak ve Allah nasip ederse tam bir anne olmak..Şuan 18 aylık bir kızım var. Aslında bayağı bir zor hamilelik geçirdim bunu uzun uzun yazmayı planlıyorum o yüzden şimdilik bukadar bilgi yeterli..

instagram sayfamda gezinirken bir kozmetik satış sayfası gördüm sayfalarına baktığımda ise bu dönemlerde kullandığım iki ürünle karşılaştım direk..

İlki Hamilelik Dönemimde kullandığım Bio-Oil Cilt Bakım Yağı  Ürün Yüz ve Vücut ta kullanıma uygun ve tüm cilt tiplerinede kullanılabilen bir ürün ve içeriği doğal bitki özlerinden oluştuğu için hamileliğin 4. aydan itibaren kullanımına uygun olduğunu okuyunca, bide uygun fiyatlı bir ürün olunca doktoruma danışarak kullanmaya başladım.
Doktorumunda tavsiyesiyle ilk 1 hafta 10 gün gibi bir süre ufak bölgelere ufak miktarlar uygulamayla başladım. Çünkü Hamilelik zaten çok zorlu bir süreç vücudun , hormonların yapın tamamen değişiyor ve artık kendini tanımakta zorlandığın için herşey sende alerji yapabilir yada hiç birşey yapmayabilir..
Bana bir zararı dokunmadı. Kış aylarında yüzümün kuruyan bölgelerine gece yatarken uyguladım karnım iyice şişmeye başlayınca tüm üst bedenimde kullanmaya başladım.

Bio-Oil Cilt Bakım Yağı 60 ml   Kozmela.com Sayfasında şuanda sadece 13,50 TL gibi bir fiyat ve gerçekten indirimde gerçekten işe yarayan bir ürün olduğu için hemen alın derim.

Ben bu ürün yanında birde bildiğiniz komilinin bebek yağınıda kullandım ikisini dönüşümlü olarak kullandım. Öyle Gidip Bilmemne marka kremlerine okadar para veremezdim gerçekten ve gördümki hiçte gerek yokmuş iyikide bunları kullanmışım. 
Hiç çatlağım olmadı bu ürünleri kullandığım bölgelerde tabiki vücut kilo alıyor e bende almaya vermeye çok müsait bi bünyede olduğumdan bacaklarıma hiç sürmediğim için diz kapaklarımda bellirgin bir çatlaklarım oluştu aslında bu sayedede bu yağların ne kadar işe yaradıklarını görmüş oldum :)) Şimdi elimde bu üründen olsa yine kullanırdım seve seve cildime vücuduma bakım yapsın  malum kış kapıda..

Peki Sayfada Ürünler ilgili ne açıklama yapılmış bir bakalım :
Ürün Özellikleri
- Çevresel faktörlerin yüz ve vücut bölgerine verdiği zararı en aza indirgemeye yardımcı olan günlük bakım yağıdır.
- İçerisindeki doğal bitki özleri cildin kaybetmiş nem ihtiyaçını gidermesine ve doğal nem seviyesini dengede tutmasına yardımcı olur.
- Biberiye,Papatya,lavanta çiçeği A ve E Vitaminleri ciltteki hasar ve tahribat görünümünün düzelmesine yardımcı olur.
- Purcellin yağı, yağlı hissiyat bırakmadan kolay emilimini desteklemeye yardımcı olur.
- Yüz ve Vücut için kullanılabilen bu muhteşem yağ tüm cilt tipleri için uygundur.
Kullanım şekli: Elinize yeterli miktarda alarak uygulamak istediğiniz bölgeye dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayınız. Ürünü kullandığınız bölgenin temiz ve kuru olmasına özen gösteriniz. Günlük Kullanım için uygundur.
Önerilerimiz: İçerisindeki doğal bitki özleri sayesinde hamile kişilerin bile 4. aydan sonra kullanılması tavsiye edilen ürün grubu arasındadır. Tek bir üründe birden fazla problemi en aza indirgemenize yardımcı olur. Yara izleri, çatlak izleri ve nemsiz kuru cilt görünümü azaltmak isteyen kişilerin kullanılması tavsiye edilir.
Cilt Tipi Uygulaması
Karma Cilt: Yüz için; günde 1 defa (sabah veya akşam) Vücut için; günde 2 defa sabah ve akşam kullanılması tavsiye edilir
Yağlı Cilt: Yüz için; günde 1 defa (sabah veya akşam) Vücut için; günde 2 defa sabah ve akşam kullanılması tavsiye edilir
Kuru Cilt: Yüz ve vücut için günde 2 defa (sabah ve akşam) kullanılması tavsiye edilir
Normal Cilt: Yüz ve vücut için günde 2 defa (sabah ve akşam) kullanılması tavsiye edilir
Hassas Cilt: Yüz ve vücut için günde 2 defa (sabah ve akşam) kullanılması tavsiye edilir
İçerik Bilgisi: Biberiye,Papatya,Lavanta çiçeği A ve E Vitamini,Purcellin yağ,Kalendula

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder