22 Eylül 2016 Perşembe

Küçük Kazançlı( Mı Acaba!) Alışveriş :)

Herkese Merhabaa

Eşimin uzun zamandır bir Oto Termos'una ihtiyacı vardı bakınıyorduk ama bi türlü istediği boyutlarda bulamıyorduk. Bu arada Eşim sürekli araba üstünde mobil sürekli yollarda ve trafikte gününü geçirdiği için ona böyle birşey şarttı bir çok faklı ürün kullandı ama hiç biri uzun saatler soğuk tutmadı yiyecek içeceklerini.
Sonunda bir gün mail geldi ve oda ne Englishhome den çarşambaya özel dev indirim dev sürpriz ve oto termosu 29,99 TL :))) Önce ben gördüm ve eşime söyledim baktı beğendi tam benlik dedi ve araştırdık mağazalarda yok sağolsunlar. 
Çarşamba son ya hani akşam eve gider gitmez internet açılır aman ürün bitmemiştir inşallah dualarıyla siteye girilir(Bildiğiniz üzere Englishhome nasıl bir online isteyse hep ürünleri 5 dk içinde tükeniyor yada hep %50 indirim oluyor ama yine yine ne yazıktırki beğendiğin ürünler stoklarda YOK yazıyor)
Şaşırtıcı bir şekilde stokta olan beğendiğimiz rengi yani eşime ugun olan rengi sepete attık bide üstüne kargo parası ödedik ve okadar acele edip heyecanla aldığımız ürün ( hani bugüne özeldi ya indirimliydi diyolardı ya) bir baktım öbürgünde aynı fiyattı hatta 2 ay oluyor neredeyse hala aynı fiyat İşte mi acabada burdan geliyor ve geçengün bir mağazaında gezerken termosu aynı fiyata görünce ödediğim kargo ücretinede yanmadım değil hani malum kış geldi arabalarda artık iyi soğuk yani ama seneye doya doya kullanır artık.
E artık ne diyelim #zalımsınenglishhome :))
evet efendim bahsi geçen meşhur termos bu :) 
linkide : http://www.englishhome.com.tr/alexa-oto-termos-11-lt-mavi.html
alıcaklar şimdiden güle güle kullansın inşallah..

Birde Şok tan kendime çok mu çok tatlış bir su şişesi aldım...
Masa başı çalıştığım için sürekli birşeyler içme isteğim var ağzım boş durmucak ya zaten deli gibi kahve hastasıyım sabah öğle akşamda çay içiyorum ama farkettimki su içmeyi ihmal ediyorum cildim kuruyor resmen bu isteksiliğimiz nedenide masam sebile uzak ve aldığım bir bardak su bitince ben onu doldurmaya üşeniyorum madem öyle dedim kendime şöyle koca bi sürahi alayımda bakalım nolucak baya bir aradım güzel ciciş birşey olsun diye bulamadım tabi istemesem şap diye karşıma çıkan şeyler isteyince bulunmuyo zaten.
Sonra bir gün yine şileye gitmiştik orada canım sıkıldı ve kızımla biraz gezim onada ufak bi kaçamak yapıp abur cubur alim derken şok un kapısında beni bu tatlış şişe bekliyordu dedim bu benim olmalı ve fiyatını görünce de hemen atladım tabisi ve şişe benim oldu.
Şimdi ofiste yaklaşık 2 litre su içebiliyorum çünkü su artık beni iç diye gözümün içine bakıyor :)Hatta Şuan Şişemi Doldurmaya Gidiyorum byyy :)))
Şok market : 4,99 TL cik :)
Okuduğunuz için teşekkürederim.. Sevgiyle Kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder