28 Eylül 2016 Çarşamba

Hamilelik ve Hamilelik Sonrası Gerekli Olan Temel Ürünler -vol 2-

Tekrar Merhabalar
Bu yazım bir önceki yazımın devamı niteliğinde aslında. Baktım yazı ve ürünler aklımda uzamaya başladı bende parçalara bölmeye karar verdim.
Hadi bakalım nerde kalmıştık derken bence Lansinoh Lanolin Meme Başı Kremi  ile devam edelin dedim..


Aslında bu tür kremleri Doğum yapmadan bir kaç hafta önce ufak ufak uygulamak gerekliymiş. Nedeni ise Kesinlikle mantıklı Vücudun tamamen yeni bir döngüye başlayacağı için Ön Hazırlık..
Lakin ben böyle yapmadım hatta ben almadım bile ilk başta. Çünkü Karşıydım ne o öyle vıcık vıcık neeee bide çocuğum onu ağzına alıpmı emicekti yok artıkk vs vss gibi bu böyle biraz devam etti. E acemisin zaten zor emziriyosun e bebişin biraz ufak doğmuş bide zaten güçsüz zorlanıyor.Loğusaydı Depresyondu derken korktuğun başına geliyor ve Göğüs uçların yara oluyor bu seferde ben bi köşede aman bebeğe süt gelmiyor aman bebeğim doymuyor diye ağlanıp duruken eşimde bir eczacı arkadaşıyla dertleşirken bu durumu arkadaşıda ona çıkarıp bu kremi vermiş. 
İyikide vermiş abartmıyorum 2-3 güne yaralarımın acısı dindi döküldü ve sağlığına kavuştu. 
Nasıl oluyormuş efendim dedim kendi kendime sana lafını böylede güzel yalatırlarmış :)

Ürünün Özelliklerinede Bir Bakalım Yine Birlikte : 
- Emziren annelerin en sık yaşadıkları göğüs ucu ağrısı ve çatlaklarına çözüm sağlamak için özel olarak formüle edilmiştir.
- Ağrılı ve çatlamış göğüs uçlarını korumaya ve rahatlatmaya yardımcı olur.
- Rengi, kokusu ve tadı yoktur.
Kullanım Şekli:
- Temiz elinizle, tüpü sıkarak bezelye büyüklüğünde bir parça Lansinoh  Lanolin Göğüs Ucu Kremi alınız ve parmaklarınızın arasında yumuşatınız.
- Meme ucunun tamamını kapsayacak şekilde dikkatlice uygulayınız. Gerekiyorsa, tek kullanımlık emzirme pedinin ortasına da az miktarda uygulayabilirsiniz.
- Tüpü oda sıcaklığında saklayınız. Serin yerde saklanan ürün sertleşeceğinden uygulamak zorlaşabilir.

Bu ürünü yine kozmela.com sayfasında  indirimde gördüm linkini resmin altına ekledim kolaylıkla ulaşabilirsiniz(tabiki başka sitelerde de indirimdedir ama ben burda daha ucuz gördüğüm için paylaşmak istedim) geç olmadan alın dursun acil durumda hemencik kullanabilesiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder