25 Ekim 2016 Salı

GRATİS // Bee Beauty Göz Makyaj Temizleyicisi

            Gratisin Kendi Markası olan Bea Beauty markasına ait olan bu çift fazlı göz makyaj temizleyicisini ben meşhur bayram indirimden yararlanarak yarı fiyatına aldım.
            Normal fiyatı 10 TL tabiki yarı fiyatına sadece 5 TL ye görünce bende alıp bi denemek istedim ne kaybederim diye. 




            Gerçektende bir şey kaybetmedim ancak ürünün vaadleri ; içerisinde bulunan pantenol ve gliserin ile suya dayanıklı maskarayı, göz makyajını ve kalıcı ruju yağlı kalıntı bırakmadan kolayca temizliyor. 
           Benim Deneyimim ise ; ürünü makyaj temizleme pamuğunuza döküp bir kaç saniye göz üzerinde bekletip dağiresel hareketler ile temizlemeye başlarsanız gerçekten ilk etapta bayağı fazla ürünü temizliyor tam olarak bitirdiğinizi düşündüğünüzde havluyla gözünüzü sildiğinizde yine birazcık makyaj geliyor ben bu kalanları zaten tüm makyajımı temizlediğimde içim rahat etmediği için ayrıca yüz yıkama jeli kullandığımdan gözlerimide bu esnada yıkıyorum ve tamamen bitiyor. Ama şu varke diğer bir çok marka gibi yağlı bir his ve göz yanması yok. 

Ben diyorumki keşke bi tane daha alsaymışım kardeşime verirdim iyi olurdu en azından onunda denemesini sağlardım. Kısmet bidahaki indirime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder