27 Ekim 2016 Perşembe

Peerr Perişan Kurabiye // Misss

Herkese Yiye Yeniden Merhabaaa

Hafta Sonu Nefis Bir Kurabiye Tarifi buldum ve bunu kendime göre uyarlayarak 10 dk da şipşak yapıp fırına attım ve ev miss kokmaya başladı. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim tarçın sevenler özellikle kokusuyla mest olacaklar :) 
Haydi Tarife ;)


Malzemeler :
4 Adet Yumurta
1 Paket Margarin yada Tereyağı (250gr)
2 Çay Bardağı Şeker
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya
7 Bardak Un (kontrollü)
* 2 Çay Kaşığı Tarçın
* Göz Kararı Kuru Üzüm
* Göz Kararı Ceviz(fındık vs.)
* Göz Kararı Damla Çikolata
* işaretli olanlar tamamen isteğe ve damak tadınıza bağlıdır azaltıp çoğaltabilirsiniz yada başka şeylerle değiştirebilirsiniz.

Yapılışı; 
Ben sıra gözetmeksizin karıştırdım yalan yok hiç te bir problem olmadı.
yumurta,şeker,vanilya,kabartmatozu,margarin ve diğer iç karışımları ( tarçın, üzüm, ceviz vs) biraz karştırıp kontrollü bir şekilde un eklemeye ve bir yandan yoğurmaya başladım.
Bana yaklaşım 7 bardak un yeterli geldi. 
Hamurun çok katı olmaması  lazım fazlada yoğurmayın biraz ele yapışır şekilde kalsın ki perişanlığı belli olsun pişerkende biraz kendini salabilsin.
170 derece ısınmış fırında beyazlığı gidene kadar pişirin.
                                 ---------------------------------------------------------------
*Ben şekil verirken koparıp atmaktansa birazda göze hitap etsin diyerek resimde gözüken dondurma kurabiyesini kullandım. Temizde Çalışmış oldum :) Siz İstediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.
*Yaklaşık 43 adet çıktı büyüklüğü gayet iyi. Ağzı kapalı saklandığında uzun süre bayatlamıyor şahsen 4. günü bizim evde hala bitmedi bayatlamadıda
*Tarifin orjinali yarım ölçüydü ben yapmışken fazla olsun diye bu şekilde çoğalttım siz isterseniz yarım ölçüde yapabilirsiniz.

Yapanlara yiyenlere şimdiden 
Miss Afiyet Olsun.. Yorumlarınızı / Sorularınızı Bekliyorum..

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tadına Gerçekten Göründüğünden de Güzel :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim☺️
    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Takipteyim Bende Teşekkürederim :)

      Sil
  3. İadeyi ziyarete geldim canım senin kurbiyelerde çok güzel görünüyor ellerine sağlïk takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürederimm Hoşgeldin :)takipteyim tabiki :)

      Sil
  4. Harika görünüyor çok canım istedi en yakın zamanda denemeliyim :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim :) inşllah sizde beyeneceksiniz :) afiyet olsun şimdiden

      Sil
  5. İzleyici olarak takip etmek istedim ama olmadı bir sorun mu oluştu acaba? Bilgilendireyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bir sorun gözükmüyor tekrar baktım takip edenler olmuş aynı dönemde tekrar bi deneseniz :)

      Sil
  6. Öğrenci insana yapmayın şöyle şeyler:D Bir gün bi yerim şişecek o olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demeyin öyle şeyler :) Yakınsak yapıp yedirirm vallahi anlarım öğrencinin hallerini.. en güzellerini siz yapın inşallah

      Sil
  7. off tımıms yapılır buuu :)

    YanıtlaSil