19 Ekim 2016 Çarşamba

Kozmetikevim Hediyesi

Sevgili Kozmetikevim.com  yeni üyelerine bir sürpriz yaptı ve ufak tefek şirin hediyeler yollamış. Benimde payıma bu cicişler düştü. Tekrar Kendilerine çok teşekkür ediyorum..


Kendileri gerçekten çok alakalı site olarak tebrik ediyorum. Hediye göndericek bile olsalar okadar güzel iletişime geçiyorlarki sizinle şaşırıyosunuz gerçekten. 
Kargo elime ulaştığında gerçekten heyecanlaştım. Özellikle Kırmızı Bandayı kızımla dönüşümlü kullanma zevkini yaşayacağım yazı beklemekteyiz bunun için :) Kız annesi olmanın bir zevkinide bana yaşatmış oldular :)
Pembiş ojeyi henüz sürme fırsatım olmadı ama onunlada şuan kızım çok ilgili çok şeker bir tasarımı var gerçekten.
Göz Kalemi daha önce duymadığım bir markaydı ve deneme fırsatı buldum sayelerinde. Gözlerim Gerçekten çok hassas tüm gün bilgisayar başında çalışan biri olarak bazı ürünler bende gerçekten geri tepiyor mesela goldenrose nin göz kalemleri gözlerimi nasıl yakıyor nasıl kaşınıyor anlatamam yüzümü zor yıkayıp temizliyorum ama o gün benim için bitmiş oluyordu. Bu markada böyle birşey yaşamadım çok büyük te bir akma olmadı gözlerim normalde sulandığı için ufak tefek bir akma oldu oda zaten benden kaynaklı. 

Bulamadım şöyle kendime akmayan simsiyah bir göz kalemi varsa önerileriniz gerçekten memnun kaldığınız yorum bırakırsanız bende alıp denemek isterim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder