3 Ekim 2016 Pazartesi

Kız Bebekler İçin Özel Gün Sunumları II Renkli Peçete Sunumu

Kızım Dünyaya geldiğinde dünyalarda benim olmuştu tabi ki  ve bir kız annesi olarak hemen cicli bicili araştırmalara koyuldum babyshover falan yapmadım o ne öyle dedim resmen.
Ama Hastanede ufak ikramlar Dağıttım Tabisii :)
Birde Mevlüdü İçin Çok araştırma yaptım ve o ara rasladığım bir kaç sunum örneğini paylaşacağım şimdi.
*Resimler alıntıdır. Çoğu Google araştırmam yada Pinteres Araştırmam sonucu bulunup kaydedilmiştir.

İlk Örneğim İlk Fotoğraf çok hoş ve kolay bir sunum bence ;)




Yapılışı Bir kaç resimde takip ederek kolaylıkla yapabilirsiniz.

Bu modeli erkekler içinde özellikle sünnetlerde kullanabilirsiniz görüldüğü üzere . 
Hem espirili hem Hoş bir sunum bence ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder