26 Ekim 2016 Çarşamba

Migros İndirimi :) Uni Care Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar 
Migrosun Meşhur %50 indirimi Tüm Yüz, El Bakım Kremleri ve Losyonlarda23-26 Ekim Tarihleri Arasında  Bugünde Son Gün Bu Postumu Görenlere Faydam Olsun İstedim.

Bir Çok üründe Gerçekten %50 indirim var Gratis, Watson İndirimletiyle yarışır hatta :)
Bende Bulabildiğim kadar uygun ve kullanışlı ürünleri aldım. Hatta 2 tane bulabildiklerimden kardeşime bile aldım.

Makyaj Temizleme Mendilleri Benim İçin Tembel zamanların kurtarıcı bir ürünü. Çok yorgun olduğumda yada çok geç saatte eve geldiğimde göz makyajımı temizleyip cilt makyajımı bu mendillerle temizliyorum çünkü göz makyajında benim şuana kadar kullandığım ürünler hiç işe ayaramadı sadece Göz Makyaj Temizleyiciler ile Temizleye biliyorum.

Uni Care'nin Islak Mendilini Kızıma severek ve güvenerek kullanıyordum zaten. Çünkü gerçekten alkol içermiyor. Su ve Pamuk İçerikli Yumuşacık.
Bu mendilide inanılmaz bir fiyata görünce atladım ama sadece 3 tane bulabildiğim için çok üzüldüm. Çünkü Bu Ürün akmaz kokmaz uzun süre saklanır kullanılır.

Normal Fiyatı ne ne kadar bilmiyorum ama ben sadece 50 KRŞ a aldım gitti duyurulur. 
Gören Stok yapsın :)

Ben daha Önce NOTE Nin Makyaj Temizleme Mendilini Kullandım.
Yumuşak duruşlu ve büyük bir mendil kendisi ama makyajı temizlerken yüzü biraz yıpratıyor. İşlem bittikten sonra yüzüm haşır haşır olup yanıyor. Allahtan yağlı bir cildim var ve kısa bir sürede yağlanıyor :) Rossman indirimnden NOTE yi 5 TL ye almıştım.

Sevgiyle Kalın Devamı Gelicek ..

4 yorum:

  1. blogunuz hayırlı olsun, bende artık sizin takipcilerinizdenim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok teşekkürederim. çok incesiniz :)

      Sil
  2. Bloğunuz hayırlı olsun takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldinizz:) çok teşekkürederim. bende takipteyim :)

    YanıtlaSil